Digitale afspraakbevestiging
Heeft u uw mailadres doorgegeven aan HMC? Dan krijgt u de bevestiging van uw afspraak bij HMC via het patiëntenportaal mijnHMC. U krijgt een e-mail als de afspraakbevestiging voor u klaarstaat in mijnHMC. Is digitaal niet mogelijk voor u? Dan kunt u de afspraakbevestiging nog steeds op papier krijgen.
Ankers
Waarom digitaal
Door de afspraakbevestiging digitaal aan te bieden, sluiten we aan op digitale ontwikkelingen in de maatschappij. U krijgt uw afspraak digitaal sneller dan via de post. In patiëntenportaal mijnHMC vindt u niet alleen uw afspraakbevestiging. Hier staat al uw informatie uit het ziekenhuis bij elkaar. U kunt in mijnHMC bijvoorbeeld uw medisch dossier bekijken en de brieven lezen die we over uw zorg hebben verstuurd. Met deze informatie kunt u zich goed voorbereiden op uw afspraak.
Door meer digitaal te werken, zijn we als ziekenhuis duurzamer. Ook bespaart HMC zo op papier, kosten en tijd.
Geef uw mailadres door
HMC heeft uw mailadres en toestemming nodig om de afspraakbevestiging digitaal te versturen. Heeft u dit nog niet doorgegeven? Log dan in op mijnHMC. Ga in mijnHMC naar het tabblad ‘Mijn gegevens’ en vervolgens naar ‘Contactgegevens’. Hier vult u uw mailadres in.
Hulp met mijnHMC
Heeft u vragen over mijnHMC? Dan kunt u die vragen stellen via mailadres info@haaglandenmc.nl en telefoonnummer 088 979 24 42.
Als digitaal niet lukt
HMC houdt er rekening mee dat niet alle patiënten hun informatie digitaal kunnen ontvangen. Lukt digitaal bij u niet? Dan kunt u uw afspraakbevestiging nog steeds op papier krijgen. U kunt aan de baliemedewerkers in het ziekenhuis laten weten als u uw afspraakbevestiging op papier wilt krijgen.