Veelgestelde vragen

hmc_stempel_1.png

In HMC scheiden we acute zorg en planbare zorg. Deze vormen van zorg bieden we aan op verschillende locaties van HMC. Daarmee zijn we als ziekenhuis een nieuwe weg ingeslagen. We hebben heldere keuzes gemaakt en doorgevoerd.

Hieronder staan alle veelgestelde vragen over de verplaatsing van zorg en wat dit betekent voor de verschillende locaties van HMC. 

Bouwwerkzaamheden en (eventuele) overlast

Wij informeren patiënten en omwonenden actief. Wij willen iedereen goed op de hoogte houden van de gevolgen van de werkzaamheden en veranderingen. Dit doen wij in ieder geval via onze eigen online middelen website, social media en de speciale toekomst-nieuwsbrief), maar ook via de reguliere media of bijvoorbeeld extra informatiebijeenkomsten. U kunt ons ook zelf benaderen, via toekomst@haaglandenmc.nl.

Contact en overige vragen

Staat de informatie die u zocht, hier niet bij? Mail dan naar toekomst@haaglandenmc.nl

Bent u patiënt bij HMC en mochten de ontwikkelingen gevolgen hebben voor uw behandeling, dan informeren wij u altijd persoonlijk hierover.

De meest actuele informatie over de veranderingen staat op www.haaglandenmc.nl/toekomst.

We zullen u actief en persoonlijk informeren wanneer de nieuwe koers van HMC gevolgen heeft voor uw behandeling. Voor specifieke vragen rondom uw behandeling, kunt u terecht bij uw eigen behandelaar. Heeft u nog aanvullen de vragen? Dan kunt u mailen met toekomst@haaglandenmc.nl

 

De meest actuele informatie over de veranderingen staat op www.haaglandenmc.nl/verwijzers

De meest actuele informatie over de veranderingen staat www.haaglandenmc.nl/toekomst.

We zullen u actief informeren als de nieuwe koers van HMC gevolgen heeft voor uw leefomgeving. Heeft u nog aanvullen de vragen? Dan kunt u mailen met toekomst@haaglandenmc.nl

 

Wilt u de nieuwsbrief ontvangen over de toekomstplannen? Dit kan door een mail te sturen naar toekomst@haaglandenmc.nl

 

Vragen per locatie