Ga naar deze pagina voor maatregelen en laatste nieuws over Corona / Covid-19

Niet in de rij voor inschrijven of informatie

24 februari 2020

De gastvrouwen en gastheren beantwoorden graag de vragen van onze patiënten. Sinds kort staan in de hal van HMC Westeinde ook ticketzuilen. Patiënten kunnen hier op het scherm aangeven waarvoor zij komen en een kaartje trekken.

Vervolgens kunnen zij plaatsnemen in één van de wachtruimtes totdat zij aan de beurt zijn. De receptie roept de patiënten op voor het inschrijven. Elke dag komen zo’n 500 patiënten en bezoekers naar de servicebalie van het ziekenhuis. Soms ontstaat er een lange rij en dat is zowel voor patiënten als voor medewerkers vervelend.

Met deze nieuwe werkwijze ontstaat meer privacy aan de balie en hoeven patiënten niet in de rij te staan totdat zij geholpen worden. Deze samenwerking tussen de gastvrouwen en gastheren en de receptie zal voor de patiënt zeker merkbaar zijn. We streven ernaar de service aan de patiënt steeds verder te verbeteren.