Stel uw vraag

Translate instructions

Our website has a translation option, which works on desktop computers and laptops. Follow the instruction below to translate the text:

1. Select the text you want to translate with your mouse or touchpad.

2. Choose ‘Vertalen’ with your mouse or touchpad.

3. Select the language you prefer.

4. You can read and/or listen to the translated text.

5. If a text is long, you cannot translate it all at once. Translate the text in sections instead.

Ankers

Use quicklinks to navigate to sections of the page quickly

Heeft u een vraag over het maken of verzetten van uw afspraak?

Lees hier hoe u een afspraak kunt maken of veranderen.

Heeft u een medische vraag?

Een medische vraag gaat over uw ziekte of over de behandeling van uw ziekte. Bel met een medische vraag naar de afdeling of polikliniek die u behandelt. Hier staan de telefoonnummers.

Heeft u een medische vraag waar u niet snel antwoord op hoeft? Stel uw vraag dan via het patiëntenportaal mijnHMC. Dit noemen we een e-consult. Zo werkt het:

  1. Ga naar haaglandenmc.nl/mijnhmc en log in met uw DigiD.
  2. Klik op ‘E-consult’ in het menu.

Binnen 3 werkdagen krijgt u een antwoord.

Heeft u een klacht over het ziekenhuis?

Neem contact op met onze klachtenfunctionarissen.

Veelgestelde vragen

Kijk ook bij de veelgestelde vragen. Vaak staat het antwoord op uw vraag daar al.

Andere vragen?

Heeft u een vraag die niet medisch is en staat het antwoord niet bij de veelgestelde vragen? Bel dan naar 088 979 79 00 of mail naar info@haaglandenmc.nl.

Als u mailt, krijgt u binnen 5 werkdagen een antwoord.

Let op: Het mailadres info@haaglandenmc.nl is niet voor medische vragen of om een afspraak af te zeggen.