Stel een vraag

Hoe zat het ook alweer met nuchter blijven voor de operatie? Biedt het ziekenhuis thuisdialyse? Hoe is de parkeergelegenheid bij het ziekenhuis? HMC geeft met de gratis HMC Chatapp 24/7 antwoord.

waardering

Download nu de app

 

  • Altijd antwoord via de website of app

  • Direct inloggen en stellen van vragen

Alle dagen van de week, avond en in het weekend worden uw vragen via de chatapp beantwoord. Heeft u nog geen account? Dan kunt u eenvoudig de chatapp downloaden en een account aanmaken. De HMC chatapp is gratis te downloaden in de App store of Google playstore. Of via de website www.hmcchatapp.nl

U kunt zelf een account aanmaken en direct inloggen.

Tip! Veelgestelde vragen

Kijk ook bij veelgestelde vragen of uw vraag al beantwoord is.

E-mail

Wilt u geen gebruik maken van de HMC Chatapp? Dan kunt u uw vraag aan HMC ook via ons mailadres  stellen. U krijgt dan niet direct antwoord van een deskundige en het duurt langer. De medewerkers van de afdeling Communicatie streven ernaar binnen drie werkdagen te reageren of verwijzen u door naar de betreffende afdeling. Vragen over de HMC Chat app, kunt u stellen via

Medische vragen beantwoorden wij vanwege uw privacy niet per e-mail. Neem hiervoor telefonisch contact op met uw huisarts of behandelend specialist. Als u een klacht heeft, en u wilt dat deze in behandeling wordt genomen, dan kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionarissen. U kunt het mailadres niet gebruiken voor het afzeggen van uw afspraak. Neem hiervoor altijd telefonisch contact op met ons Afsprakencentrum

 

Veelgestelde vragen chatapp

Op werkdagen tussen 8.00 en 14.00 uur krijgen onze medewerkers de meeste telefoontjes. Het kan dan zijn dat het langer duurt voordat u iemand aan de lijn krijgt. Probeert u het nogmaals na 14.00 uur, dan is het over het algemeen rustiger.

Het noodzakelijke persoonsgegeven om een profiel aan te maken is alleen een e-mailadres. De HMC Chattapp heeft geen toegang nodig tot andere bestanden op uw mobiele apparaat. Zoals toegang tot uw locatie, contacten foto’s en dergelijke.

Uw chatgesprekken zijn voor u toegankelijk vanuit uw account in de lijst met gesprekken. Ze worden opgeslagen in onze database. De gesprekken worden twaalf maanden bewaard en hierna verwijderd, na die termijn zijn ze ook niet meer zichtbaar voor u als gebruiker.

Als u gebruik maakt van de diensten van HMC Chatapp, verwerken wij uw persoonlijke gegevens om u te kunnen helpen. Alle medewerkers van HMC die toegang hebben tot de HMC Chatapp en de medewerkers van Pluhz B.V. hebben een geheimhoudingverklaring getekend.

 

De HMC Chatapp is vanwege uw privacy niet bedoeld voor medische vragen, wij verzoeken u hiervoor contact op te nemen met uw huisarts of behandelend specialist. Mochten wij onverhoopt toch een medische vraag binnenkrijgen dan wordt deze niet in behandeling genomen.

U kunt de dienst op ieder moment beëindigen door uw account op de website te verwijderen.

Het gebruik van een app om berichten te versturen is heel gewoon geworden. Via een beveiligd platform biedt HMC de mogelijkheid aan om op een laagdrempelige manier persoonlijk contact te leggen met (de medewerkers van) het ziekenhuis. Dit kan 24 uur per dag en 7 dagen in de week. U krijgt altijd een persoonlijk antwoord.

U kunt alle vragen stellen met uitzondering van persoonlijke medische vragen. Dit in verband met privacy wetgeving.

De app is gratis verkrijgbaar in de Play-store (voor smartphones en tablets die draaien op Android) of de App-store (voor Iphone en Ipad van Apple).

Wij garanderen we dat elke vraag zo snel mogelijk in behandeling wordt genomen. Het kan zijn dat een vraag direct aan u wordt beantwoord, bij lastigere vragen kan het zijn dat u te horen krijgt dat uw vraag verder moet worden uitgezocht voordat deze beantwoord kan worden.

U kunt alle vragen stellen met uitzondering van persoonlijke medische vragen. Dit in verband met privacy wetgeving.

U kunt dit aan ons melden via de chatapp. Wij zorgen er dan voor dat u door een medewerker van de betreffende polikliniek, waar u onder behandeling bent, wordt teruggebeld.

Ja, de contactgegevens per afdeling of specialisme kunt u vinden op de pagina Specialismen

Het ziekenhuis geeft alleen informatie over patiënten aan de contacterpersoon die hij of zij aan ons heeft doorgegeven. De contactpersoon kan eventuele verdere familie/vrienden op de hoogte stellen.